Processing your request, Please wait....


By Develon on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

Is it me…or Yuka ‘is going or is ALREADY’ crazy? lol…

By ricz on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

she’s been crazy since kakeru refuse to kiss her remember

By darren on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

cannot see the video!!! when will the sub be out?

By Kakuzu on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

my guess is ….Yuka was already crazy since she saw Kakeru’s sister tried to kill him and being with Kakeru calm her and when she saw him w/ Misuzu half naked and right after he refuse to kiss her that was the “trigger” anyway i love that anime <3.

By Kakuzu on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

oo and btw Misuzu and Kareru will surely be a better couple than if he was w/ Yuka and i’m sure he consider her like her lil sis he had to protect and not as his lover.God i really love that anime i hope there will be more than one saison or at least more than 13 ep like Asura Crying ^^.

By Develon on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

I just didnt want to say ‘shes a crazy bitch’ but ok..lol :)

By nika on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

who cares bout Yuka my fire demon is dead :***(

By chrisicw on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

yuka who cares fire dudes dead

By moonrydermaster on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

Yeah Yuka’s crazy… crazy in love…oh no, wait. She’s just crazy

By ~Yami~ on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

wait wait!!!! Is this already a final battle???!!!!! This anime is too short!!!

By bah on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

always hated yuka, saw this coming since early on

By woohoo on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

Yeah, can’t wait who’s gonna die next. jk ;p

By Gamblor on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

Ughh video won’t work, says “Video not found.” for me =( Anyone have an alternate link for this episode? =(

By Gamblor on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

If anyone else is unable to view the video, here is an alternate link to this episode for now until a linker fixes it:

http://www.megavideo.com/?v=XS4P61EV

By ricz on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

damn all of them is going to die???????
pls give us some good ending don’t rely the story on the game

By nyHhaa on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

yukiko’s death was too much..!!..yuka’s really crazy!!!..i dunno but she’s the most weirdest/craziest i’ve ever seen in an anime..!!!

By keller on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

shit shit shit what’s with this ep such horrible death how can the other endure this and yuka that bitch makes me mad i’m going crazy yuka is already crazy TCH… all of them are gonna die someone has to stop this foolishness right? aah i pity them black knights no kuroi kishi they’re not the good guys right TCH… 11 eyes this anime first it was cool and great but now it’s becoming a horror anime i hate this kind of things in anime oh yeah and i’m sure that misuzu x kakeru will be the best couple

By Su-kun on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

i dont think so >_> i would kill every bitch that standed in my way like yuka did to that bitch misuzu YUKA X KAKERU and as you can see kakeru likes yuka they kissed SEEE AHAHAHAHAH IN YOUR FACE =P

By charlie on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

arggghh…. stupid yuka. it’s true kakeru and misuzu are better together.

By mariie on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

yuka… yuka.. is CRAZY!!

By 4n1m3_add1ct10nsz on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

my god yuka is freaking me out now!!!! i kinda want her to not like kankuru any more!!! she is messing up the anime!

By Develon on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

I’ll pray for Yuka’s death the sooner as possible…-.- FUCKING BITCH

By Su-kun on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

why am I the only one that LIKES FREAKS?? YOU ARE JUST NORMAL PPL you’re no fun -.-”

By lala on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

o god liselotte and yuka are like in it together Yuka is so frieking stupid!!! Shs just like Kakeru Kakeru Kakeru and ‘our happily ever after’ while every1 else is dieing!!!! And like Liseloote had Velad, she has Kakeru their so much alike and is a crazy freak just like her -__-

By jabloo on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

yuka is one crazy ass bitch :p

By Shin on 11 Eyes Episode 10 from 11 Eyes Episode 10 comment

Seriously… so much hentai is possible for this anime, lol….. kakeru should just fuck yuka, lol.



11 Eyes Episode 13
11 Eyes Episode 12
11 Eyes Episode 11
11 Eyes Episode 10
11 Eyes Episode 9
11 Eyes Episode 8
11 Eyes Episode 7
11 Eyes Episode 6
11 Eyes Episode 5
11 Eyes Episode 4
11 Eyes Episode 3
11 Eyes Episode 2
11 Eyes Episode 1