Genres: comedy, drama, horror, psychological, romance, slice of life Themes: ecchi, Ecchi (nudity), Harem, School Plot Summary: Makoto Ito rides the train to and from school every day. However, at the beginning of his second term, he falls in love with a beautiful girl that also rides the train. Unfortunately, she barely knows of his existence. Her name is Kotonoha Katsura, and though they attend the same school, they are not in the same class. In an attempt to catch her eye, Makoto enlists the aid of a close female friend of his: Sekai Saionji. She helps him, despite the fact that she--unbeknownst to Makoto--is in love with him. Thus the three are bound in a love triangle of life changing proportions. Part 1 Part 2
Processing your request, Please wait....


By Tsuna on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

hahaha..
it has like 12 episode, and it was an expected ending lol..XD
PSYCHO..XD
hahaahah

ptay kang gago ka..XD

By blacktriforce on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

wow the school is alot like ichigo 100%

By _KC_ on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

yeah…tsuna is ryt…i’ve read the manga already but i’m going to watch it anyway…

at 1st it was like ok, ordinary love triangle…then at the end, the 2 girls just gone mad…lol…retarded much…

let this be a lesson 2 all the boys out there….^_^

By pyuk on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

haha. 1st ep plng may kiss na. kantot

By ScarFace on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

who the fucck do this anime ? is a fucck anime please don’t see this anime please don’t

By AnimeHunter on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

tsk…..this anime is great at first but it really pisses me off……especially the guy…tsk!….it really pisses me off….grrr!

By adssad on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

i was waching that anime at night and believe me its not good there wasnt any use of people being killed and that kotonoha girl FREAKED OUT LOL but sekai was lying and its her fault this happened she didnt have to kiss him its because of her then he fucks all of the girls xD

By yummy on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

paktay kang bata ka wahahahahah masaya to wakokokokok jejejejejejejeje

By Mike on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

Please don’t watch this anime, I loved it up untill he started sleeping with every fucking thing that wears a skirt. This Anime is ruined, They should have just kept making it an anime where he stays with the one girl and has a good time with her. Not this bull shit. Please do not watch this Anime.

By fatbastard on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

katsura wins FATALITY

By lurvesfuking on School Days Episode 1 from School Days Episode 1 comment

i wanna fuck who lesbian???i let u do anything to me :)



School Days – Valentine Days
School Days: Magical Heart Kokoro-chan
School Days Episode 12
School Days Episode 11
School Days Episode 10
School Days Episode 9
School Days Episode 8
School Days Episode 7
School Days Episode 6
School Days Episode 5
School Days Episode 4
School Days Episode 3
School Days Episode 2
School Days Episode 1